Hopeless...

Känns det just nu. Läste nåt jag önskar att jag inte läst, men nu är det läst och går inte att ta tillbaka.
Det jag måste göra nu är komma över och förbi.
Jävla skit också, broken hearted on a fucking friday.
Hade ju i och för sig inte spelat nån roll vilken dag det var, men känns extra skit idag. Ingen vän att ringa och ventilera med och skit väder. Bara mina egna tankar som snurrar runt.
Fast vill nog inte prata om det, ever. Känner mig lite dum...
Att jag inbillat mig allt.
Fan, fan, fan!!!
Måste sluta analysera, hoppas och bara face the fact.

Men detta innebär inte att jag måste komma vidare och förbi i morrn. Så enkelt är det ju inte. Men jag har bestämt mig, det får ta den tid det tar.
Måste bara sluta hoppas.....
Det är ju det svåraste lägga ner viljan och önskan av att en dag kanske...

I'm done...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback