Inte okej!

Sååå besviken på kanal 5!!!
Hur kan dom visa skiten!!!
Shame on you!
Jag snackar självklart den "Rätte för Rosing"
OMG!!!!
Men dom kan ju inte vara nöjda med detta program val, misstänker att vi inte kommer att få se "Den rätte för Rosing 2".
Gu, va tråkiga dom är!
Pinsamt.
Det är ju så dött!! Festerna (festerna och festerna) är ju så boooooring!!!
Dom kan ju inte ens själva tycka att det är kul ju.
Och så har hennes kill polare mage att skälla ut dom stackars grabbarna för att dom inte är "roligare"!
Fan, dom har ju hemlängtan ju. Ser det i ögonen på Johan ju.
Hela hans uppenbarelse skriker ju:
-Jag vill HEM!!!!!!
-Ligga i soffan käka en påse chirre. Vad som helst just get me out of here!!!!
Ha, ha!!
Tragiskt!
-Här sitter ni med en av världens vackraste kvinnor (ja, dom menar på allvar Linda Rosing!!) och hänger läpp!!
-Kom igen nu grabbar, vi ska ju ha fest ju!!!!
Ha, ha!!!!
Jag förstår er grabbar, lobotomi ter sig ju fan mer lockande än att vara med på eran resa i Turkiet.

För i helvete kanal 5, skärpning på den!!!

P.S Ang fredagen....Slickar mina sår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback