ja, ja

Mobilen är i alla fall tillbaka och det är ju skönt. Inte för att det är nån värsting telefon men har inte kunnat fota på as länge känns det som.
Det första jag gjorde när jag fick tillbaka den var att radera ditt nummer. Okej, kanske inte det första jag gjorde men jag gjorde det.
Kändes rätt bra och samtidigt deprimerande.
Fan, det är ju du....
Men nu kan jag inte ringa så där onödigt bara för att jag vill. Fast om jag verkligen, verkligen vill så kan jag samtidigt göra det ändå. (Ologiskt i know...).
Så annars?
Skulle ha tränat idag men var så sjukt låg. Vet inte varför en riktigt bullshit day!
Ville bara krypa ner i sängen och försvinna. As jobbigt.
Har lättat lite nu..lite mer hopp om livet. Ha, ha.

(lite senare)
Vart på rast och känner mig lite piggare efter kaffet. Nu är det bara att köra igen!
Har fått en request av Pah's pr agent.. En tjej i min ålder som ville prata med nån i samma sits liksom.
Spännade och läskigt.
Har fått hennes mail adress och tänkte dra iväg ett mail till henne. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag menar vad säger man?
-Hej du har ju samma sjukdom som jag så...
Äh, ingen aning.
Får snickra ihop nåt.
Sen har jag en till request. Nämligen om jag ville bli kontakt person. Låter kul och eventuellt givande att stödja nån ungdom som känner att världen är fucked.
jag menar, been there.
Ska tänka på saken.

Back to work!

Later peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback