Jaha, då var man tok bakis då.

Men fett värt!
Hade en as nice kväll i går med Emma. Var ett tag sen det var så kul att komma ut.
Det åts och dracks på Mosaik. Det var förrätt, varmrätt och efterrätt. Cremé brulee, första gången för mig men absolut inte sista. Fett med gott!
Tack Emma för at du övertalade mig till att inte dela på en utan ta varsin. Hade vi delat hade du nog inte fått i dig så mycket, ha, ha.
Men seriöst måste prova nåt annat nästa gång jag är där. Jag och min jävla pasta med parma, såååå god men fan måste ju variera mig lite ju.
Till allt det goda delades det på en flaska rött.
Store brorsan tittade förbi men blev som vanligt inte lång varig. Han är rolig han.
Sen vanns det lite casch på black jack på BP (biljardpalatset). För dom blev det en bulle (taxi, for those who don't know) till stan och east:an. Där inne var det en del välbekanta ansikten, vilket alltid är kul.
Det var faktiskt riktigt nice där i går. En hel del hunkar och lite mer vin.
Tror att jag har lite dåligt inflytande på lilla Emma. Ha, ha hon tog sig riktig ton inne på toan med nån brud. Ha, ha var skit kul.
Sen vidare till Labbet ( Emma trodde in i det sista att hon var inne på spyan) och ytterligare lite mer vin. Vilka dårar det fanns där!
Som jag sa till Houden inne på east:
Vissa människor får en att känna sig så stylish. Allt man kände sig missnöjd med nyss känns helt plötsligt som en fis i rymden och det är väl tur att det finns sånna. Jag menar dom ökar ju på oddsen för oss ordinary people lite. (ligg oddsen asså).
Ja, ja sent blev det och onödigt nog donken också trots allt ätande tidigare!
Halv sex tror jag klockan hade hunnit bli innan jag landade i sängen.
Men over all, en fett nice kväll.
Tack Emma!!

P.S  Var det nån som såg a grown african man walking a chihuahua this morning?
       Jupp that's my dad! 
       Tack pappa! Var alldeles för bakis och trött.

Peace!!

Kommentarer
Postat av: joefine

hahahahahahahaha jag kan värkligen se framför mig när dun pappa rastar tiger hahahahahahahaha

2009-03-31 @ 10:59:35
Postat av: oumi

Ha,ha pappa älskar Tiger!

2009-04-03 @ 02:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback