Mot stan!

Börjar sent idag också så tänkte dra mig mot stan nu på förmiddan när det inte är så mycket folk ute i rörelse (hoppas jag).
Ska byta Catrins present mot nåt annat hemligt, eftersom att hon nu mera vet vad hon ska få.
I stink!
Men, men får se vad det blir för nåt. Hon är lite svår tycker jag, fast egentligen inte.
I och med att hon är så snäll och god som hon är uppskattar hon vad hon än får (tror jag) men det är ju kul att komma på nåt som inte alla andra köper.
Man vill ju ge nåt som visar att man tycker om personen och inte bara ge nåt för att ge liksom, if you know what i mean.
Sån är i alla fall jag.

Hmm..vad ska hon få....

Kommentarer
Postat av: Emma

shit de är ju sjukt svårt att köpa när man känner att inget liksom duger:) haha köp ett fint smycke

2009-03-26 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback