Now what?

Vaknade alldeles för tidigt med tanke på hur sysslolös jag kommer att vara idag.
Igår fick jag med brorsan på en pizza så egentligen skulle jag ju behöva betala för det idag med ett träningspass men som tidigare nämnt, benhinneinflamation!
Känns snäppet bättre idag så imorrn är det no excuses! Får väl ta det lite lugnt bara.

Men i alla fall...
Har vart ute med Tiger, laddat ner lite låtar till MP3:en, käkat en tallrik flingor och fil. Satt i en hårinpackning, rökt för många cigg, druckit snart två koppar kaffe.
What the F ska jag hitta på nu?!?
Börjar inte jobba förens sent ju, vilket är perfekt om man har nåt att göra!

Ja, ja tredje koppen kaffe är klar nu. Sen är det väl bara att sitta här med min plast påse på huvet och dum glo på burken.
Nej, Providence är inte en spännade serie!! (just so you know)

Hmm..nätshopping kanske...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback