Nu är det inte ens kul längre...

Inte för att det nånsin vart det!
Inne på tredje dagen med migrän och nu är jag tok less!!
Skyller även den kassa uppdateringen på detta. Började i söndags men trodde då att det mest berodde på att jag var så förbannat bakis. Men när jag vaknade måndag morgon med samma symptom insåg jag att alkoholen kanske inte var boven ändå.
Tog ett par alvedon och fick rätt mycket gjort ändå. Tvättade och dammsög men varje gång jag böjde mig ner kändes det som om hjärnan skulle rinna ut ur höger öga.
Hade inget starkare hemma än alvedon så tog ett par till, men det höll i sig ändå. Tryckande och dunkande och as irriterande!
Gick och lade mig igår och typ längtade efter att vakna imorrn (läs idag reds anmärkningar)utan huvudvärk.
Hallelulija no headache!!!!
Men man ska ju inte ropa hej innan man kommit över ån.
Mycket riktigt hann vara vaken i typ en halvtimme innan jag började känna ett bekant dunkande bakom höger öga.
FUCK!!!!!
Okej, fortfarande inte lika brutalt som i söndags och måndags men det är väl bara en tids fråga.
Idag fyller ju Cartin år och Tiger och jag ska ju på kalas. Måtte det lägga sig lite tills dess. Annars får jag väl efterfråga släckta lampor och låg samtals nivå. Då blir hon glad....
Nää, it sucks!!! Kan man ju lugnt säga.
Nämde jag att jag fick mens igår också! Så har ju även mycket kännbara magsmärtor.
Sa jag hur mycket i love my life?
Äh, framgår kanske.

Fuck the world och peace på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback