Nu har jag besluts ångest också!

Pallar fan inte ta mig till pappa idag. Fundera på att ta det i morrn istället.
Jag är ju ledig så jag kan ju ta hem katterna och Tiger till pappa på morgonen och sen åka tillbaka till Fridhemsplan och hämta kläder och handla lite å så.
Å andra sidan lär det ju bli nån träning då, för det blir för mycket spring fram och tillbaka om jag ska göra det också.
Men jag vet inte....
Fast det är nog dags att bestämma sig eftersom att det börjar bli rätt sent...
Verkar jobbigt att behöva springa fram och tillbaka i morrn. Men fett lockande att bara stanna här ikväll med min ångest och käka lite popcorn med en kopp te, kolla på Beck och göra lite korsord...

Att allt ska kännas så jävla omständigt i dag då!!!
Det var väl självaste FAN!!!!!

Jävla skit stambyte!! (fast det blir ju fint sen när det är klart...)

Kom och håll om mig.....(jävla idiot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback