On a more positive note.

Vaknade i dag lite bakis men inte så farligt.
Hade trevligt igår.
I dag är det packning för hela slanten. Det ska inplastas och fixas.
Kläder ska ner i lådor och allt ska flyttas till en del av lägenheten. Badrummet ska tömmas, det som ska sparas ska märkas. Så som ni hör har man lite att pyssla med idag.
Sen hem till fadern med allihop.
Men ska bli skönt att dom sätter igång. Jag menar ju snabbare dom börjar ju snabbare är det ju klart.
Can't wait tills mitt nya badrum står färdigt!

Vart ingen promenad i dag men nästa vecka är det träning all week. Ska bli skönt, bara man kommer över den där första spärren som alltid dyker upp när man slarvat för länge känns det så jävla bra.
Nu ska kilona rasa till sommarn.
Ha, ha nää men ett par kan man ju droppa i alla fall.
Har insett  att om jag skulle tappa ett par kilon skulle jag ha as mycket kläder! Har fan en graderob full (okej, inte full) med jeans som just nu är lite för tighta.

Nää, på tisdag fyller Catrin år måste hitta nå fint åt henne, det ska hon ha.
Men vette fan vad bara (som vanligt).
Men det löser sig!


Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä Oumi, jag fyller den 31 mars inte den 24 mars:-)



2009-03-22 @ 22:45:43
Postat av: Anonym

ja vet!!!

ha, ha låg en vecka före i tiden bara.

2009-03-23 @ 10:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback