So trött.... igen

Blev inringd en timma tidigare till jobbet idag, vilket inte var så farligt började ju sent.
Men grejen är att jag inte tränat på nästan två veckor och bestämde mig för att köra idag.
Till saken hör att om man inte tränat på två veckor är det ju rätt bra att ta en slow start, ta det  lite lugnt..
Men inte Oumi inte!
I killed my self (nja, tar i lite. Men körde på rätt bra) Nu är jag sååååå trött, vill bara hem.
Mina ben är som stela pinnar efter alla knäböj, och don't get me started on my poor ass!
Men det känns bra att ha vart så duktig.
Å stackars Tiger!
I och med att jag skulle in tidgare kom jag överens med en granne att hon skulle ska gå ut me Tiger..Bara det att Oumi glömde lämna in extra nycklarna!
Bra där.
Han måste alltså hålla sig från klockan halv tre till halv tio!!!
Poor dog!!
Får skynda mig hem sen.

Peace out!

P.s  I'm still in love with you boy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback