Tråkigt!

Var ute en sväng igår med Emma. Det var trevligt men kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig (du var ett ass som vanligt!) men det var trevligt.
Lite action fick vi också inne på Snaps då Emmas ex nya skulle spela allan. Biter inte på mig.
Och Emma fick lite spel, två gånger för att vara ärlig. Starka lungor har hon, den där lilla.
Ha, ha!!!!
Men ikväll då?
Dör typ av tristess, Emma verkar ha somnat på soffan eller är väl på date med Mr pink shirt (inte ok).
Ringer och ringer (som vanligt...)
Verkar inte bli roligare ikväll än så här.
Jobbar i morrn så det kanske är lika bra. Men vill ju inte sitta hemma och häcka ju!!!

Kalle är back at work. Love it!!!! Han gör mig glad. Jobbade idag och det var rätt mysigt faktiskt, lagom med folk och tempo.

Men jag har bestämt mig (igen..) jag vill vara med dig....men tänker inte kämpa mer för det.
Du ska vilja vara med mig.
Fan jag är bra!!!
Nu kan du gott jaga mig for a change. Sick of it!

Men jag vill!!!!!!!!!!!!
Fast ärligt du är lite av ett ass...

Jaha, då var det bara att ta upp tv-tidningen då!

FUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah:) vi måste göra om den där kvällen:) men du förlåt för att ja paja din kväll;(



pössssssssss

2009-03-10 @ 10:38:59
URL: http://emmawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback