Varför tittar jag?!?

Sitter och tittar på denna förbannade Rosing..
OMG va hon är tråkig!!!!
Vad är hennes problem? Gnällig och tråkig, usch! Nää, jag fattar noll, skäms hon inte? 
Släpar med sig en livs coach, ha, ha!!!
-Jag tycker inte att killarna tar det här på allvar... (Linda)
Nää, är det sant?!?
Kan bero på att du är ett skämt.
Men till min förvåning/besvikelse har jag upptäckt att både Ludde och Niklas är rätt...hmm, fina på nåt sätt.
Men vad gör dom där?
- Jag är besviken på att ni blev fulla igår..då går det upp en spärr för mig (Linda)
Men då tycker jag inte att ni ska gå på en gaybar och kröka, pucko!
Sen ska alla ut och köpa presenter till Linda. Gu, va pinsamt!!
Och ingen brydde sig, ha, ha. Grabbarna drog och käkade istället, ha,ha fett sköna!
Asså han chippendale killen är ju enligt mig rätt för Rosing (så rätt man kan vara för henne). Och honom dissar hon för att han verkar ytlig!!
Seen your self in a mirror latley Linda?

Varför, varför kan jag inte titta bort?!?
Som när man ser en bilolycka, man vill inte stanna och titta men det är fan så svårt att titta bort.

Måste in i duschen nu...
Jävla skit program...ska bara kolla klart.

Peace to the streets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback