What's the deal?

Kan man ju fråga sig..

Men i alla fall sitter as usual på jobbet. Segt händer inte så mycket, men bara halvtimmen kvar nu!
I morrn börjar man tidigt vilket kan va rätt skönt det med.
Hade tänkt att städa hos pappa vilket tycks ha blivit en fredags rutin men the man has no koll ju!
Sen är det ju som sagt FREDAAAAAG!!!!!!!!!
Jippieee!!!!
Vet egentligen inte varför man blir så glad för det har ju rätt flexibelt jobb. Då man är lite ledig här och var. Men känns ändå skönt på nåt vis och så är man ju ledig all weekend!
Love it!

Emma hade nåt mys på G till imorrn men vet inte vad. Vi får väl se!
Har ju i och för sig inte så förbannat mycket snyggt att sätta på mig.
Men, men it's all about the inside (i keep telling my self) eller hur. Det är din utsida som gör mig intresserad men din insida som får mig att vilja stanna (eller hur det  nu var) men tänk  om man inte vill att du stannar, kanske bara är ute efter en snabb visit.
Nää,  my heart is allredy clapping for some one.
Men kan ju inte vänta i all evighet, man har ju behov ju!
Medans man väntar på den man vill ha ska man nöja sig med det man får?
Är ju bara så dålig på det, att nöja mig asså. Man känner sig ju inte riktigt nöjd, när man egentligen vill ha nån annan. Lite waste of time om du frågar mig.
Men, men härliga blickar och lite gott vin är ju aldrig fel!
Om nån nu ser mig...

Peace til later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback