Active.

Så vad blev det av dagen då?
Joo, kom iväg till gymet ändå (duktig som man är). Det hals onda gav med sig etfer nån timme så då fanns det inga ursäkter längre.
Körde på och svettades som en gris (varför man nu säger så. Svettas grisar verkligen?) det var sååå skönt.
Det är så konstigt det där...Har slarvat hela förra veckan och bara känt mig sladdrig och ful i kroppen. Var ju i Kista centrum på lite shopping och vart hur deprimerad som helst. Vilket resulterade i att jag köpte en knä lång kofta. Ha, ha.
Men redan nu fter knappt en veckas träning känner man sig fräschare och det är en såå bra känsla.
Asså jag inbillar mig inte att redan ha fått resultat (jo, det gör jag) men det känns så, vilket gör en så pepp!

Sen packade jag ner en hel del vinterkläder , tog med mig hundarna och promenerade hem till mig. Känns ju lite onödigt att det ska hänga hos pappa nu när det inte används längre.
Hos mig tog jag med mig allt ner i källaren och hämtade upp en flyttkartong med sommar grejer. Mest var det skor i den varav jag tog med mig sex par till Stadsmissionen och lämnade in dom där.
För hur mycket jag tycker om dom skorna så har jag inte använt dom och kommer nog aldrig att göra, det är bara att inse fakta och göra sig av med dom. Några av dom aldrig använda och det svider ju lite. Men on a more positive note: Nu kanske dom får göra sitt skojobb nån annanstans.
One women's trash is anothers women's tresure, är det inte så man säger?
Sen då?
Sen gick jag hem och somnade. Vaknade halv åtta trots att larmet stog på halv sju. (Ingen magi. Stängde helt enkelt bara av det.)

Upptäckte att Tiger redan ådraigt sig en fästing! Han måste verkligen ha letat för att hitta den, är det inte lite väl tidigt?
Plocka bort den kan jag inte heller den är alldeles för liten än, måste få suga i sig lite mer först. (gu, va äckligt).

Nää, nu ska jag kolla teve tablåb for to night.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sophija

alla våra hundra djur har redan fått massor.

tog 3 på Bibi för ngn dag sen.. :/

2009-05-13 @ 20:45:49
URL: http://sophija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback