Always the bridesmaid never the bride

Ha, ha, skoja!! (typ)
Nää, faktiskt jätte glad some one's getting married!! (vet inte om jag får nämna namn ännu.)
Men det är ju också ett ansvar att var brudens bästa vän. Men det är kul gillar ju att att stå i och fixa och dona.
Ska nog hitta på nå kul till'na.

Så annars?
Igår vart en rätt sen kväll. Va i mitt hood hos grannen och träffade Natsha med familj. Vart ett par öl och så satt vi och snackade och mös rätt länge.
Så kul att se henne! Hennes pappa va skit schysst och infade om att jag hade en standning invitation till Canada. Jag är mer än välommen att slagga i deras hus. Schysst va!
-All you need to get is a ticket.
I allafall så var jag väl hemma till ett, somnade halv två och vaknade...
Ett på dagen!!!
Guess i was tierd.
I dag har jag tagit mina obligatoriska leverprover som skulle ha tagits den femtonde maj...Ooops.
Även waran prover klämde jag in.
Sen har jag handlat lite mat och kattmat. Kom hem och...ni kommer inte tro mig...
Somnade!!!
Ha, ha.
I morrn har dom förhoppningsvis städat ur min lya så då tänkte jag försöka ta mig upp med tuppen ta mig hem till mig och packa upp.
Sen har även bil hyrts, för nu ska grejer slängas!
Out with the old and in with the new!
Det är ju ett jävla projekt att slänga grovsopor nu för tiden men googlade och hittade en sopstation i Vanadisberget.
På kvällen ska jag och Emma bygga Ikea möbler.
Jag vet vad ni tänker: The blind leading the blind, men det ska nog gå. (eller?)
Nu ska jag glo lite på dumburken och sen krypa ner med min nya bok, mysigt va!

Peace på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback