Don't rock the boat baby.

Efter en gungande men utsökt middag på Patricia är jag nu hemma.
Det var trevligt, speciellt att träffa Sandra, inte setts på alldeles för länge. Men hon är precis som vanligt.
Var inte på riktigt ute humör idag, god kows why.
Helst skulle jag ju vilja vara hemma hos mig och mysa i soffan med..hm.. ja ni?
Slog en signal till Anna och hon var på G mot stan och lite hamnade man ju åter i valet och kvalet.
Möta upp eller inte?
Vart inte.
Catchar istället sista timman å Dream girls.
I morrn är det work och eventuellt en ny behå på vägen hem, Sandra hade en på sig som jag nu bara "måste" ha.
Hur såg du det undar ni kanske nu. Jo, hennes boobs såg så najsa ut så jag kollade.
Me want!!
Äh, snackade med Jossan idag, hjälpte lite för stunden..men nu då?

AAArrghh, va trött jag blir på mig själv!
Fan, jag är ju svartsjuk ju, som faaaan!!!! Alltid gnager nån jävla tanke i bakhuvet...tänk om. Kanske stöter han på henne och tycke uppstår, eller varför inte henne för den delen..Kanske har dom druckit lite för mycket...who knows?
Men så kan man ju inte ha det, eller?
Kan ju inte tänka så..

Vad hände med mitt nya mantra?

Peace och god natt.

By the way så har Sandra slutat röka. Vilket fick mig att vilja ännu mer.
Vilken dag som helst nu är det dags.
Känns som jag vill ha mer mig fler bara. Anna och Linn nu joinar ni!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback