Half way there!!

Har precis kommit tillbaka till pappa efter att ha vart hos mig och röjt.
Det börjar likna ett hem nu!!!
Helt slut. Drog bort masoninten på golvet, skruvade upp mitt nya bord. Flyttade tillbaka sängen och lade upp alla flyttlådor med kläder där.
Dammsög det värsta, ställde tillbaka matbordet. Va inne hos grannen på  lite mumsmums och en kopp kaffe.
Fick höra att min underbara tjej Natascha är på ingång från Canada med sin bror och pappa. Landar på tisdag!
Ska bli så kul att få träffa henne min B-girl!
Jag har släng grejer så att det heter duga. Men fan va nice det kommer att bli.
Längtar, längtar. Jag vill nu, nu ju!!
Fick dock höra att dom gjort nåt fel hos en av grannarna och måste bila upp bägge deras badrum igen!!
Men jag ska ringa the bygg lord på måndag och dubbel kolla, för nu ska jag flytta hem. Och därmed basta!!

Nu är jag trött som ett offer och måste ta min obligatoriska siesta.
Vad kvällen har att erbjuda vette fan ännu. Linn messade, hon och Anna skulle eventuellt göra nåt. Planen är att ta ett glas vin eller två med Emma.
Mysa lite på stan, vore nice.

Nää, go natt för en stund.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback