Hos Papi

Hemma, kollat klart på Desperate Housewifes och har inte riktigt smält att Edie gick och dog.
Trodde faktiskt inte att hon skulle göra det. Nej, jag har inte laddat ner alla avsnitt likt typ alla andra. Gillar att ha nåt att se på, på teve på kvällarna.
Jag menar laddar man ner alla serier och sträck kollar, vad tittar man då på sen?
Jovisst kikar jag ju på The Hills på nätet men inte att jag laddar ner alla avsnitt. Dessutom går det på så dåliga tider så det missar jag alltid annars.
I nästa avsnitt kommer by the way Spencer Pratt (brat) ringa upp Lauren!!! Can't wait to see it!
Hatar karln och nej, tycker inte synd om Heidi. Det finns en gräns för när det är synd om nån stackars brud och när hon faktiskt får ta och kamma sig.

Snart är det läggdags, börjar känna mig fett med seg nu.
Ska kolla klart på Brothers &Sisters. Ja, jag kollar på det med. Mest för Dave Annabells skull dock. Mums!
Han skulle inte behöva tjata han!
Dricka upp min mango, hallon och blåbär smoothie och sen är lights off!

Över bloggande...Förlåt.

Kommentarer
Postat av: thobias

Vi målar hemma hos dej i helgen!

2009-05-20 @ 17:57:49
URL: http://thobiaas.blogg.se/
Postat av: anna

TACK OUMI! här ska jag hem och kolla på Dh avsnittet som gick i tisdags, jag som har undrat så om jag såg rätt i reklamen att hon dog! nu vet jag. du tog bort min enda spänning jag skulle få känna på ikväll! tack !

hehehehehe

2009-05-21 @ 16:31:50
URL: http://ickevalrutet.blogg.se/
Postat av: anna

TACL OUMI! Här ska jag hem och kolla på DH avsnittet som gick i tisdags. jag som undrat så om jags åg rätt på reklamen att hon dog. nu vet jag. Du tog bort min enda spänning jag skulle få känna på ikväll. Tack!! heheheheeh

2009-05-21 @ 16:33:56
URL: http://ickevalrutet.blogg.se/
Postat av: Oumi

Ooops! Men brukar inte du ha sett alla avsnitt redan?

2009-05-21 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback