I'm coming home!!

Yes, ni läste rätt!
Har precis pratat klart med byggchefen. Nu är det dags!
I slutet på den här veckan kan jag flytta hem.
OMG!!!
Nu är jag alldeles pirrig. Fy fan va sköööt!!!
Ledig torsdag och fredag vilket ju är perfekt då. Börjar langa hem grejer på torsdag och sen på fredag då går lasset.
Jiipiieeee!!!!!
I'm grown ass women och behöver mitt space.
Ni ska få se hur fint det har blivit  i mitt badrum. Catrin har sett det och hon tyckte det var as nice.
På torsdag ska jag hem sätta upp skoskåpet och det. Sen ska jag köpa målarfärg för nu blir fondväggen chokladbrun istället.
Sen mina vänner blir det vin hos mig!!

Love it!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

då ska du se att jag kommer förbi på ett glas o lite girltalk!

2009-06-01 @ 14:45:52
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback