Jag har nästan en dusch!

Nu har det slarvats med det mesta. Bloggandet, träningen och maten. Men det är slut på det nu.
Imorron börjar jag igen. Ska ha en riktig tränar vecka har jag bestämt mig för!
Så ikväll har jag bara njutit eftersom att det inte blir nåt på ett tag nu.
Jag har ätit räkor med lime aioli och proppat i mig en massa god ost.
Det som blev kvar ligger nu i frysen och väntar till nästa veckas slut. =)

Ikväll blir det bara en hemma kväll, eller nja rättare sagt hela helgen blir en hemma helg!
Trots att jag är ledig ska jag inte göra ett skit. Bara träna och vara hemma och chilla. Ska bli skönt.
Åker väl kanske hem till brorsan eller nån annan på lite skit snack, men ingen utgång.
Va förbi hos mig en snabbis och hämtade lite post. Det börjar äntligen likna nåt!!
Oumi har nästan ett badrum!!
Bestämde mig för att dom får två veckor till på sig innan jag börjar vända asfalt.
Jag vill hem!!!!!

Nu ska pappa ut och partaja och jag titta klart på skit filmen mr&mrs Smith (i brist på annat) blir så illa tvungen eftersom jag ännu inte kommit överfund med hur man kopplar ihop dvd med teven..

Peace to the streets!!

P.s Lillebror ringde. Snart, snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback