Later that day...

Jag drog aldrig täcket över huvudet.
Istället drog jag loss en stor städning. Duktigt va!!
Sen tog jag med mig Mysan och Tiger på hundcafé.
Gu va nördigt! Tänker ni nu...
 Men gu så mysigt.
En massa hundar för dom att loja med en massa go'a hundkakor som är såååå söta!



Och en latte till matte. Perfekt en tråkig söndag.
Sen är det ju så att det är fik (slash) butik. Finns såå mycket sött där, man blir crazy (som Brittan säger).
Självklart gick ju jag loss och testade en det en det andra på Tiger och mysan..
Till sist gömde sig Mysan under bordet.



Men Tiger han hann inte undan...



Ha, ha!! (nää, jag köpte inte hatten. Provade bara).
Tror ni han tycker lite synd om sig själv eller? Fast vem fan hade inte gjort det!
Han har det inte lätt han.

Nää, nu ska jag mysa ner i soffan.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback