My milkshake brings all the boys to the yard

Ja, då va man uppe med tuppen då.
Sen då?
Hmm..
Just nu känns det bara som att jag bör tvätta håret. Ha, ha.
Ska nog göra det och sen till kvällen ta mig till mig och dona. Hatar när man inte vet var man ska börja!
Trött är jag också.
Äh, börjar med att tvätta håret och får se hur det blir sen.

By the way, såg världens fetaste mans bröllop igår på teve.
Men jag vet inte...
Personligen tyckte jag mest att det kändes tragiskt. Mådde inte bra av det. Gladdes liksom inte riktigt utan tyckte mer att det kändes plågsamt att se honom fraktas på sin säng genom stan och sen sitta där under hela bröllopet. Fick lite ont i magen.
Då menar jag inte att jag inte unnar honom kärlek, det ska han ha det bör alla få i en form eller en annan. Men visades programmet för att visa hans lycka eller bjöds vi på en circus där han var huvudattraktionen.
Var massmedia där för att gratulera eller bara för kunna raportera om hans fetma.
Jag vet inte..
Men för mig kändes det bara sorgligt.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback