Push the button?

Okej, på väg till gymet och tar hissen ner.
Vad gör man när man kliver in i en hiss?
Joo, man trycker på knappen dit man ska. Hur annars ska hissen komma dit man vill?
På fyran kliver det på en mamma, pappa och ett barn.
-Oj då, du nu har ju tanten redan tryckt på knappen. Säger pappan och tittar på mig som om jag verkligen har begått den värsta av alla synder.
Lilla Olles ögon börjar tåras. (Nu vet ju inte jag om han hette Olle. Men skulle inte förvåna mig.)
-Men lilla älsklingen då, säger mamman och tröstar.

Hallå!!!!!
Number one- Tanten!!!!!
Number two- Hur in i helvete ska jag kunna förutse att dom ska kliva på?!? Asså jag menar kan ju inte kliva in i hiss jävel och bara stå ifall att det skulle kliva på nån kinkig liten unge på vägen.
Number three- Tanten!!!!!

By the way så var gymet stängt på grund av utbildning. Det är ju också ett jävla sätt när man är taggad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback