Snart..

Nu är man skit trött och redo för sängen. Snart...
Ska bara kolla klart på X-men, men sen.
Ensam hemma vart man ju också pappa drog ut och det sista han sa var: Ses imorrn vilket innebär att han inte tänker komma hem.
Har städat och fixat så att det är snyggt i morrn. Tänkte komma upp relativt tidigt och träna innan...
Ha, ha va kryptisk jag är.
Nää, i morrn ser jag fram emot att gå till jobbet och få säga till någon som behöver höra det att den personen är otroligt uppskattad.
Har tänkt på det hela helgen.
Alla uppskattar och respekterar denna person och med alla menar jag alla.
Det är få förunnat ska ni veta.


Peace!


.

Kommentarer
Postat av: Emma

Krama henne från mig:)

2009-05-25 @ 00:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback