So sick of love songs..

Jaha så var man bakis igen då. Men man mår väl som man förtjänar i guess.
Hade jävligt kul igår, sure lite waste of time som singel att hänga på en gaybar, men fan så kul!!
Dansade och myste.
Men idag är jag på the dark side känner jag. Som alltid eller inte alltid men senaste tiden har jag ångest efter en fylla.
Inte för att gjort nå't hånglat med nån, inte sån ångest utan rastlöshets ångest liksom.
Nån sa att det är alkoholen och att det är rätt vanligt att man kan känna så efter ett fylleslag.
But still...
 
Så är ju som sagt ensam hemma (ha, ha 28 år och har FF) men det är skönt.
Strålande väder idag och tog mig till Subway och köpte mig en steak&cheese macka sååå gott.
Men det var ett par timmar sen och nu pockar hungern åter på. What to eat??

Så ringde jag J också...känns så här på efter hand väldigt onödigt. Han va ju liksom out of my life, varför gjorde jag det?!?

Fan, ska man behöva ta sig ner på fridhemsplan och handla..pallar inte!
Men hungrig ju...
Jag skulle ju demostrera idag!! Glömde det och hade ju i och för sig inte kommit på för vad än heller så kanske lika bra.

Ja, ja ha en bra första maj kids!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback