Tisdag men känns som måndag..

Men det är bara för att jag var ledig igår på en helt vanlig måndag.
Det skulle ju blivit gymet men brudarna på Åhléns tog away my motivation.
Catrin tyckte att jag skulle ta ut mitt hat på gymet och jag önskar att jag funkade så men det gör jag inte.
Jag går hem och lägger mig när jag känner: Piss på världen! (Sån är jag.)

Men idag har jag vart på gymet. Vart ett benpass innan frukost.
Känner mig sååå duktig! Sen var jag hemma och fixade lite, gick ut med vovvarna en sväng och nu är man på jobbet.
Jag känner mig så sjukt jävla duktig när jag tränat på morgonen innan jobbet (men så börjar jag ju fyra också). Sen när man slutat och är på väg hem, känner man sig liksom så berättigad att bara få gå hem och slänga sig på soffan.
Man får liksom lata sig så att säga.

By the way..
Jag blir fan galen!!! 
Stay away bitch, back the F off!!!

Nu ska jag hem.
Peace!

Kommentarer
Postat av: Thobias

Haha, du är så rolig Oumi! jag har ögon som en hök!

2009-05-19 @ 20:23:12
URL: http://thobiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback