Toto finito!

Nu har man gjort Ikea!
Var såå mysigt. Försökte få Catrin att klättra igenom en tunnel och ta en rutschkana ner för lite blogg bilder men det gick hon inte med på.
Annars gick allt smort, blev inte bort tappad heller. Det var nära en gång men Catrin hörde mig ropa på henne och beslutade myndigt att om jag skulle känna mig vilse så är vagnen kuntpunkten. 
Det blev en hel del grejer en del var det inte meningen att jag skulle ha.
Lyckades köpa två likadana soffbord vilket inte upptäcktes förrens vi packade bilen. Men det löste sig och det ena står nu uppmonterat hemma hos pappa.
Som by the way gick på krogen igår och ännu ej komit hem!!! Somliga går det bra för...
Vet inte vad det är med Ikea, det kanske inte är Ikea utan bara det att man handlar nytt hem.
Tyckte jag kom väldigt billigt undan (med två bord dessutom) alltihop gick på tvåtusenfemhundra typ.
Okej vi missade lite små saker men det finns ju så många små billiga butiker med inredning nu på Kungsholmen och i stan att det känns som om det inte gör något.
Bland annat så följde det här med hem..


Sen kom det även med: en uppsättning porslin, badrumshyllor, kökslampa (till pappa), lite kökssaker, pläd, hallspegel, en bordsduk (till pappa), sängöverdrag mm.
Vart en del att stuva in i bilen.
Sen drog vi vidare till SKHLM (Skärholmenscentrum) för lite lunch och mer shopping.
Åt indiskt och provade en as massa kläder på H&M, men hittade inget vi inte kunde leva utan. Dock lämnade jag centrumet med en byxdress från Monki. Dom hade ett offer i couldent refuse..Ha, ha!

Sen var vi då hos pappa och monterade lite och fixade.
Vart en låååång dag kanman ju lugnt säga!
Efter en två timmars siesta känner jag mig human igen.

Nu är det soffa, data och teve kvar. Hittade en soffa på Ikea dock som Catrin tyckte var jag.
Ikea we'll be back!!!

Peace and stay true!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback