Uppdatering (Thobias)

Ja, det kommer kanske att slarvas den här veckan nu. Har rätt mycket att göra men jag skall göra mitt yttersat för att hålla er underrättade om vad som pågår.
Idag har jag släpat med mig grejer hem till mig. Skulle ha tränat men vart inget =(.
Vill ju så gärna komma hem nu så kan inte tänka på annat känns det som.
I allafall..tog mig hem med en massa grejer hade bestämt mig för att röja lite. Men väl hemma bara satt jag där. Det känns överväldigande när det är så mycket ju. Visste liksom inte var jag skulle börja.
Så inget vart gjort...
Ha, ha men snackade med nåra byggubbar som infade om att dom kommer att grovstäda på torsadag och fredag.
Gu, va skönt!!
Så på fredag ska jag mysa hemma hos mig. Eller mysa och mysa jag ska jobba!
Hyllor ska monteras upp och sättas up, vägg ska målas och ja, fullt upp helt enkelt.
Emma har ju sagt att hon ska hjälpa till..men man vat ju aldrig med henn. (sorry Emma, men det är sant ju=)
Men, men ska nog hitta nån att sätta i arbete!
Det kommer att finnas pizza i belöning för ett väl utfört arbete ett glas vin eller två om man har vart riktigt duktig.=)
Just so you know..


Peace på er och överseende med mitt slarv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback