Why, why am I up?!?

Joo, en annan har ju tvättid.
Och det enda lediga passet på typ en vecka var 07.00-10.00.
By the way har jag ju självklart sovit som en kratta! Somnade nångång efter Seinfeld och tänkte faktiskt själv att det här går aldrig (är ju en nattuggla) men lyckades somna efter ett tag.
Men...
Vaknade vid halv tre igen och jag är en sån som att har jag vaknat då tar det ett bra tag tills jag kan somna om.
Så det var bara att gå upp ge efter för naturens behov (kissade) sätta på teven ta en macka och vänta på att tröttheten skulle hitta tillbaka.
Det är det positiva med att lägga sig sent. Vaknar aldrig kissnödig mitt i natten. Men det var inte därför jag vaknade.
Två nätter dock inte på rad men närliggade har jag drömt mardrömmar. Nu snackar vi inte drömmar med lite obehags känsla, nej vi snackar the real shit i ren texas chainsaw massacre anda.
Jag har blivit jagad och torterad av värsta monstrena.
Jag brukar inte drömma sånt ju!!
Vaknat typ svettig.
Nu kanske det här låter konstigt men jag tror att det är för att jag har käkat alldeles för sent på kvällen, man kan faktiskt sova väldigt dåligt av det. Men vad vet jag...

Jävla skit tvättstuga och en maskin var paj också. Men tänkte att jag skulle dra ner på det till tre maskiner (lite får vänta, eftersom skiten var paj) hålla mig vaken tills det är klart. Sen går jag bara ner hänger upp det och låter det hänga typ tre timmar medans jag tar igen lite sömn. I'm so clever!!

Rullade ju just förbi en liten, ni vet sån där typ roller med text på teve 4.
Fyrtiofem döda och sex skadade i Turkiet i skottlossning....

Plötsligt skäms jag över allt tvättstuge gnäll. Glöm allt jag sagt...

Fan va glad jag är över att det var ledigt i tvättstugan idag!!!



Peace!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback