Woke up this morning along with the rising sun

Ledig idag!!!
Hade tänkt mig att jag skulle träna men of course har man lite ont i halsen.
Så typiskt!
Så vad ska jag då hitta på?
Har inte ett skit på agendan. Vilket i och för sig är rätt nice. Funderar på om man ska ta sig ut till bromma Zoo och kika lite. Men, äh vet inte.
Hmm...
What to do?

Så skönt att Tiger är så söt som han är. Det har resulterat i att han redan varit ute.
Jag hörde pappa i morse, när han sätter på sig skorna för att gå och jobba flyger Tiger upp och ut i hallen.

Pappa:
Nää, Tiger vi ska inte gå ut. Jag hinner inte jag ska jobba.
Tiger:   Tittar på pappa med sina stora hundögon.
Pappa: Titta inte så där på mig, jag hinner faktiskt inte.
Tiger:  Tittar på pappa med sin stora hundögon.
Pappa: Fan också, kom då så går vi och kissar men fort ska det gå!

Bra där Tiger, matte tackar!

Peace to the streets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback