Yepp that time of the month..(again)

Idag har jag jobbat och kom iväg i morse utan stress.
På jobbet var det as lugnt så det var bara att traska lite tidigare.
Tiger har ju vart på sleepover hela helgen och skulle hämta honom efter jobbet.
Planen var att få nå gott att äta vid the picup men då har Catrin mage att gå och bli sjuk!
Så no food!!
Efter att ha hämtat Tiger dröjde jag mig kvar på söder, tog en latte i lugn och ro med det senaste nummret av Veckans NU.
Mötte upp storebrorsan i Björnsträdgård och blev bjuden på sushi.
Så underbart väder!!
Sen började magvärken pocka på.
Jag får alltid mens på natten eller tidigt på morgonen så förstå min förvåning när man på jobbet går för att "lätta på trycket" och har fått mens.
Jag har ju inget med mig, inga musraketer, inga blöjor, ingenting. Så tog hälften av alla pappershandukar som fanns inne på toan och körde en Macyver (to much infromation?), men det höll! (i stringtrosor, by the way)
Kom hem däckade (som vanligt) har just vart på promenad med Tiger...
På vägen hem smällde jag i mig en Dumleglass och en Center.

Men det får man när man har mens!!!!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback