Tråkigt...

Har slarvats hårt nu. Jag vet.
Har gjort en hel del men bara inte haft lust, vet inte varför.
Okej, i lied jag vet varför.
I'm in love (lite). Har en tendes att tappa rätt mycket då. Det tar upp så mycket av mig fast jag inte vill.
Speciellt när det inte är helt hundra (vilket det sällan är, i know)
Det ligger lite och tär på¨mig på nåt sätt.
Känns super ena dagen och sen som idag...bara piss.
Vet inte varför det är piss idag. Har inte hänt nåt speciellt egentligen, bara ångst typ.
Beror nog på att jag vill ha hem dig nu!
Fick höra att du kanske blir borta längre vlket i och för sig bara är bra för dig. Men ego som man är vill jag ju ha dig här.
Fast jag egentligen inte ens vet om jag vill det...
Jooo, det vill jag!
Fan,  fan, jag skulle ju inte.
Ändå sitter jag här nu..och saknar...
Inte hört från dig idag och det brinner i fingrarna som bara vill ta tag i luren och ringa.
Vill ju inte spela spel.
Men man måste tydligen det, man kan tydligen inte bara vara ärlig.
Det skrämmer folk.
Det är så synd att det ska vara så. Att man inte bara kan säga: Kom hem nu saknar dig och vill vara med dig.
Då skulle du förmodligen bli rädd. Du skulle läsa så mycket in i det. Inte bara ta det för vad det var.
För det är egentligen inte mer än så.
Ikväll, nu och här saknar jag dig och önskar att du var här.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback