Well rested...

Oj, vad jag har sovit!
Somnade vid ett igår och vaknade typ nu. Det är väl all spänning som släppte och kroppen slappnade av.
Idag hade jag planer på att klämma in ett träningspass men just nu känns det så där med det.
Måste hem till pappa och hämta lite grejer som ska med till Demba så funnderar på att ta med mig min lilla rymmare och promenera dit istället.
Måste dammsuga och sen är det match vid tre.
Återigen har ju dammsugaren pajat, tror jag. Min femte dammsugare på lika många år tror jag.
Sist jag dammsög gick proppen och det tog ett helt paket till och ett samtal till fastighetsskötaren innan jag fattade att jag kanske skulle koppla ur dammsugaren. Så nu vågar jag inte koppla in den igen.
Blir grannens dammsugare.

Ikväll är det ju som sagt då bio på agendan.
Ska bli mysigt.

Peace to the middle east!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback