Det var väl självaste fan!

Tycker inte att det är mitt fel för att vara ärlig.
Så här ligger det till...
Jag har gett mig fan på att inte kröka och trycka i mig skit nu tills jag åker.
Men jag känner mig lite motarbetad.
Har tränat som en dåre och kännt mig sååå duktig.
Jag har medvetet sett till att jag inte har några frestelser hemma, jag menar då är det ju lätt att motstå.
Men...
Igår när jag kom hem hade grannen ställt in lite saker hos mig som vart över från hennes personal fest.
Vi snackar två flaskor vitt, fyra stark öl och tok mycket nötkräm (ni vet sådana där goa i små plast förpackningar)
Jag har ingen självdisiplin!
Det är ju därför jag inte köper hem nåt, för finns det där..Ja, då äter jag det!
Som om det inte räckte fick jag även idag en låda med tryffel bollar, ni vet sådana där som är gjorda på riktig choklad, solida och rullade i kakao.
Kände mig skit stark när jag inte rörde dom och istället lade in dom i frysen och istället för att lägga ölen i kylen så att den blir kall och god ställde jag den i skafferiet.
Var så stolt över mig själv!

Men inte nu....

Har just tryckt i mig tre genom frysta tryffelbollar och till det drack jag ljummen öl.
Fan, fan, fan!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback