I choose you...

Har haft en sisådär helg.
Den började as bra var ute me Syrran på ett release party för nån ur Inifnatemass på Scandic. Hade skit kul dansade och kännde mig tillfreds med klädval och sminkning. Var rätt nöjd med andra ord.
Fick dit K som kom och myste. Sen drog vi alla till East och efter det det obligatoriska fylle målet på Max och sen hem.
Hade en nice kväll.
Men du har stört mig resten av helgen!
Inte svarat och inte ringt gått på mina nerver med andra ord.
Så när du väl ringde imorse tänkte jag bara så Faaan heller!
Jag vill inte höra, vill inte veta. Vill bara inte. Haft en fet klump i magen hela dagen för vad du kan tänkas vilja säga mig.
Men Catrin fick mig att ta tjuren vid hornen och ringa upp.
Här har jag gått orolig, nervös, inte redo för att höra.
Och så säger du ingenting!!
Inget ont, inget gott.
Ingenting.
Så allt var tydligen bara som vanligt då...
Jag vet att bollen ligger hos mig.
Att det bästa vore att vara stark nog att säga: enough. Jag vill att du väljer mig.
Stark nog att säga: jag förtjänar att komma först, att bli vald, att vara nog.
Stark nog att säga nej, för mitt egna lilla hjärtas skull.
Men så kommer du där och ler...


Var ute med Tiger när han plötsligt bara försvann...



Ha, ha han matchar hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback