Idol?

Får tiden att gå medans jag väntar på att E! online buffrar avsnitt två av Khloe and Kourtney take miami genom att små titta på idol.
Gu vad det suger!!
Har ni tänkt på vilken skillnad det är på våra svenska "idoler" och dom amerikanska. Nu är ju inte jag nån Usa älskare men dom leder med häst längder i den här frågan.
Tillexempel har numera superstars som Kelly Clarkson, Jordin Sparks, Ruben Studdard, Jennifer Hudson, Carrie Underwood med flera upptäckts där.
Dom har gått vidare slagit igenom världen över, grammy och Oscar nominerats, även vunnit.
Sverige: Johan Palm? Johan fick varenda tolvåring att skrika som en galen hyena men seriöst. Kunde han sjunga? Grabben var ju typ tolv men såg ut som tio och Cold play's Viva la vida kommer aldrig att låta det samma igen. Han massakerade den!
Kevin Borg? Nu tänker väl ni Kevin Borg han är ju as bra och vet du hur stort Agnes slagit igenom i Asien.
Asien? Vem fan bryr sig!
Han som vann nåt år Daniel tror jag han hette, han var ju bra men var fan är han nu?
Den enda som liksom gjort ett intryck är ju han Darin. Men tyckte man att han var bra eller var det för att han gjorde Michael Jacksson så jävla bra. Nää, han var bra det var han. Men var är han nu?
Vad gör dessa idoler när intresset för dom svalnat?
Vänta jag vet!!!
Melodifestivalen!

Nää, törs jag säga det..
Våra svenska idoler suger!
Nu säger jag inte att ingen av dom kan sjunga. Visst kan några av dom det. Det är inge större fel på deras röster men hur speciella är dessa röster?
Finns rätt många där ute som kan ta ton (nej, jag är inte en av dom) men är det idol virke?
Hell no if you ask me.

Boooring!

Äntligen har det buffrat klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback