I'v been good today!

Om jag får säga det själv.
Jag är en jävligt dålig morningperson, jag är trött som ett as. Det beror ju mestadels på att jag aldrig kommer i säng.
Idag jobbade jag morgon och nej jag gick inte och lade mig i kristligt tid för det. Även om jag skulle gjort det hade jag ändå inte somnat jag är lite små pigg på kvällarna.
Men jag kom iallafall upp klockan kvart över sju.
Kallt som satan i hela lägenheten då dom ännu inte satt på elementen.
Men upp kom jag och inte bara det jag promenerade till jobbet. Mehä det är väl inget tänker ni det är ju inge långt.
Number one: det är längre än man tror då jag faktiskt bor på "andra sidan" Fridhemsplan och jobbet dessutom ligger en rätt bra bit från S:t eriksplan.
Number two: Det är en bedrift när man är så trött som jag faktiskt är på mornarna och det dessutom var rätt kallt i morse.
Number three:...Okej det finns ingen number three, men se number two igen.

Iallafall trött som en gris promenerade jag faktiskt hem också!!
Väl hemma så var jag mest fokuserad på att inte somna eftersom jag jobbar tidigt imorgon också och då var vi där igen, där jag inte somnar på kvällen.
Så brorsan kom hit och bjöd på lunch sen gick vi ner i källaren och gick igenom alla hans lådor med kläder. När han hade gått ja, då tvättade jag fönstrena, dammsög, mopade och tvättade min vinter jacka.
Så you guessed it!
Jag har lyckats hålla mig vaken vilket kanske innebär jag ikväll kommer att kunna somna.

Nu ska jag bara vänta in Anna Anka och dom andra hollywoodfruarna.
Imorgon ska jag hyra film med Cattis och mysa lite. Hon har lyckats klämma in mig i sin fullspäckade vardag och då får man ju passa på =).
Äntligen ska hon se Dumpa honom, hoppas hon gillar den lika mycket som jag och Emma gjorde.
Men man kanske ser på det med lite andra ögon om man inte är en av dom som annu inte hittat sin felande länk som hon har i Mats. Eller jag vet inte. Man kan nog relatera ändå.
Ja, ja mysigt ska det iallafall bli.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback