Lite magknip..

Folk kan fan inte bete sig!
Mognad är tydligen inte något som händer alla genom åren.
Pinsamt beteende,riktigt pinsamt. But once again tar jag rollen som the bigger person och det gör jag med glädje.
Jag är uppriktigt sagt glad över att slippa. Sippa skit snacket och dramat.
Önskar bara att du kunde resonera likadant och skippa allt bull och bara låta mig vara precis som jag låter dig vara.
Skit i mig. Bry dig inte. För när du gör sånt här så visar du bara att du bryr dig och gör mig en tjänst och bry dig inte.
Nonchalera , glöm, kom över och släpp.
Nån ursäkt kommer du aldrig att få du är inte berättigad till en.
Har ju ta mig fan inte gjort dig ett piss!!
Om nån ska vara arg så är det jag och jag bryr mig inte, trust me.
Kom igen nu GROW THE FUCK UP!!

Det som retar mig lite är allt skit snack bara. Men jag får väl förlita mig på att folk vet bättre än att tro och lyssna på vad du säger.
Hoppas det iallafall...

In i duschen nu och sen läggdags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback