Om jag går och lägger mig..

Om jag går och lägger mig nu, då är dagen slut.
Om jag går och lägger mig nu, måste jag erkänna det faktum att du inte är här.
Om jag går och lägger mig nu, känns det som jag ger upp. Som om jag godtar att det här dagen kommer att sluta precis så här.
Om jag går och lägger mig nu, är idag slut och du har inte kommit hem.
Om jag går och lägger mig nu, somnar jag medans han är där och det gör ont.
Om jag går och lägger mig nu, kan inte idag bli bättre, förändras.
Om jag går och lägger mig nu, kan inte idag bli bättre än så här.
Om jag går och lägger mig nu, måste jag vakna till den här verkligheten imorgon.
Om jag går och lägger mig nu, kommer du inte att vara här imorgon.
Om jag går och lägger mig nu, kommer jag vakna till det faktum att du är försvunnen.
Om jag går och lägger mig nu, kommer han inte att ha ringt idag för idag kommer att var slut.
Om jag går och lägger mig nu, kommer mitt hjärta att brista och gå i tusen sargade bitar när jag vaknar imorgon och inser att igår försvann du och du är inte funnen än.

Så jag går inte och lägger mig.
Jag är för trött, jag orkar inte vakna immorgon och inse att idag faktiskt har hänt.
Så jag går inte och lägger mig.
Jag får ingen luft, jag kämpar emot tröttheten och jag håller mig vaken.
För jag orkar inte vakna till det här imorgon.

Jag orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback