Så fan heller!

Tänkte på vägen hem från jobbet på kaoset jag hade att vänta. Har ju inte gjort annat än legat i sängen hela lördagen.
Såg framför mig pizza kartongerna, disken både i köket och i vardagsrummet. Sängen som var typ upp coh ner vänd lakanet låg fan till och med på golvet.
Men tänkte att jag tar det sen. Är sååå trött, skiter i hur det ser ut måste bara sova ett par timmar. Får bli på soffan i värsta fall.
Men...
Det var fixat!
Badrummet var sopat, handdukarna upphängda, pizza kartongerna borta, disken undan plockad och ta me fan om inte bordet är av torkat!
Mitt smink som jag lämnade utspritt i stressen i morse var ner packat i neccesären och lagd åt sidan med till och med läppglansen fint brevid.
Kläderna från golvet var upphängda över en stolsrygg och plädarna i soffan fint ihop vikta men framför allt sängen var bäddad!

Jävla skitstövel!!!
Jag ska inte bli kär... Så FAN heller!!

Nu ska jag sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback