090909

Ha, ha coolt datum ju!!

Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och installerat min Spotify tjänst. Nu är det bara högtalare till min lilla dator som ska kirras men det blir vid löning.
Annars känner jag mig lite nyvaken och rufsig.
Idag är jag ledig, sååå skönt.
Ska få i mig min smoothie och sen dra till gymet.
Idag är det överkropp för hela slanten!
Sen tänkte jag ta mig ett varv med dammsugarn och moppen.
Tiger skulle behöva få göra nåt kul idag vart så tråkig dag för han igår.
Får ta med han till hund fiket eller nåt på eftermiddan.
Annars är resan praktiskt taget huggen i sten. Det är bra, man behöver nåt att se fram emot.
Resan tänker ni väl nu?
Säger inget än. Vill inte jinxa det.

Nää, iväg till gymet nu folks!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback