Ännu en dag.

God morgon folks.

Vaknade av att solen låg på och värmde upp min lilla etta. Så skönt!
Man blir liksom lite taggade av att det är lite fint ute.
Dagens agenda är relativt tom. Blir träning och sen inte mycket mer planerat.
Funderar på att kika förbi pappa och kolla läget.
Men tänker bara ta det sååå lugnt idag vilket känns väldigt skönt.
Skulle ju behöva prova lite håruppsättningar med grannen nån dag inför Jossan brölopp. Ska bli skit kul.
Grannen är ju frisörska och har gått med på att styla mig for free.
Har ju så underbara grannar!

Blev iallafall glad igår när jag ser att ni faktiskt läser min ibland fett deprimerande blogg.
Love it!

Till alla er fejk människor där ute.
Skärp er!
Ni lägger så mycket vikt vid erat yttre att ni glömmer det inre. Utan ett vackert inre spelar det ingen roll hur fint yttre ni har. Efter ett tag kommer det inre att förvrida ert fina yttre och ni kommer att uppfattas som fula människor.
Spelar ingen roll hur fin man är när man saknar det som faktiskt gör oss vackra hur vi än ser ut.
För när det kommer till saken är ni tomma och fyller denna tomhet med lögner, falskhet och andra fula knep.
Usch och fy.
Thank god att folk ser igenom er.

P.s Kul att du kikar in Emma! Brukar kolla av läget med dig på din blogg också.
     Du verkar må bra och det glädjer mig.
     Du verkar leva upp till midsommar pakten. Och nu ska jag ge mig fan på att göra det samma!









Kommentarer
Postat av: emma

klart jag läser din blogg:) va ska du göra för fint med håret inför bröllopet då?



hm press på jobbet är de same same eller?? tänker på dig med.

2009-09-09 @ 02:46:45
Postat av: Oumi

Vette fan vad man ska hitta på. Nåt fint måste man ju ha.

Jobbet är same, same.

All about the hitrate!!!

2009-09-09 @ 10:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback