Återigen då...

Har det slarvats.
Helgen har vart lugn.
Plankade på tuben på väg hem från jobbet i fredags. Eftersom att man är så smidig brukar jag alltid göra mig illa när jag plankar eller typ fastna.
Det här är resultatet från fredagens plankning.




Ont som fan kan jag ju tala om.

Lördagen spenderades i spånga hemma hos Carro.
Hon lagade mat..



och myste med Tiger..




Benjamin sprang om kring och var hur mysig och söt som helst!



Underbar!!!!

Carro har fyra katter som ingen av dom var speciellt imponerade av Tiger.
Speciellt inte Leo...



Vi var och gungade i parken och myste.
Kom väl hem vid åtta och mös ner i soffan.

P.s nu är biljetterna köpta 5 nov dras det iväg. Såå skönt, bara få vara lite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback