En bra dag tills...

Har haft en fett nice dag idag.
Började med ett pass på gymet. Körde på som sjutton och det kändes skit skönt.
Hade lite död tid innan jobbet så jag drog in till stan hämtade brorsans paket och promenarade runt lite.
Skit fint väder gick bara runt och mös.
På jobbet gick det super bra vilket uppskattades. Okej, enligt mig går det väl liksom aldrig dåligt utan flyter på.
Konstigt egentligen att man bara får uppskattning om man toppar.
Men mest skumt är ju hur postivt det påverkar en.
Så tänk om man faktiskt kunde få den där uppskattningen på en "så där" dag. Då kanske den där "så där" dagen skulle sluta på topp. Istället för bara "så där".

Men iallafall...
Grannen lånade Tiger på eftermiddan så det var inge bråttom hem. Promenerade och filosoferade och kom fram till ett beslut. Okej, visst jag fick ju höra nåt också vilket bara förenklade mitt beslut.
Fuck the world!
Från och med nu lägger jag ner min omsorg och hänsyn för andra då dom inte har nån för mig.
Jag tänker inte förstå mer, lyssna mer, engagera mig mer.
Jag tänker göra precis vad jag vill när jag vill det.
Visst man kan kanske inte säga att nån ljuger, men känns lika mycket som en besvikelse för det.
Att undanhålla är inte mindre en lögn.
Det är en jävla djungel av falskhet där ute ändå. Det bästa man kan göra är att dra sig ur.
Men jag tänker låta det vara och hålla bägge tummar för att det faktiskt funkar så att man får vad man förtjänar.
Det är bra. Bespara mig.






Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du mår bra! :)



ta nr av sebbe så vi kan gå ut och ta några glas!



2009-09-22 @ 17:54:32
Postat av: Oumi

Det ska jag absolut göra!

Kul att du kikar in!



2009-09-22 @ 23:21:26
URL: http://oumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback