Fy fan..



En bild säger mer än tusen ord, eller hur det nu var.

Så här snyggt klädde jag av mig igår.
Min hemma kväll blev ingen hemma kväll och jag var på krogen i pyjamas. Ha, ha.
Tänkte nämligen att jag skulle dra ner på kvarteskrogen och ta en öl inna Dirty dancing började vid tio efter som Lina jobbade.
Så jag drog helt sonika bara på mig en lång tjock tröja över mitt pyjamas linne och mina mjukisbyxor.
En öl blev snabbt tre glas rödvin när jag satt och tjattrade med några stammisar.
Innan jag visste ordet av så stod jag inne på Starbar med en öl i handen och en sötnos vid min sida.
Hade så jävla kul!!!
Jävligt kul gäng som liksom är så relaxade.
Shakade loss gjorde jag också i min pyjamas.
Var väl hemma vid två och missade Dirty dancing. Ville verkligen se den!
Men, men...
Idag mår man som förtjänt och gymet...
HELL NO!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback