Idag...

Har precis kommit hen från pappa.
Tränade i morse, körde på rätt bra faktiskt och klappade mig själv på axeln efteråt.
Sen vart det lite brått hem, in i duschen och iväg till syrran i solna.
Var första gången jag var hos henne och Randy sen flytten och dom har fått det jätte fint och mysigt.
Sabina hade lagat super god mat  som hon sa, som Sawadee fast hemma.
Tiger fick skinka.



Sen visade syrra lite nya moves som hon lärt sig på sin samba kurs.

På vägen hem drog jag förbi pappa och sa hej.
Nu är det tre underbara timmar framför teve tre. Nu vid sex börjar Victoria's secret fashionshow, vilket man alltid mår så bra av att kolla på. Sen är det premiär för nya säsongen av Top model och hur töntig jag än må tycka att Tyra Banks är så gillar jag att kolla på alla catfights. Efter det är det Ensam mamma söker och det är ju bara för kul, pinsamt, gulligt och mysigt.
Så med andra ord en riktigt bra söndag!


P.s Någon jag tycker om är lite arg på mig vilket gör mig lite ledsen. Speciellt eftersom jag ärligt talat inte riktigt förstått varför.
Vad jag än kan tänkas ha gjort så var det inte med evil intentions och det hoppas jag att du vet. Hr sällan det som avsikt att göra någon ledsen speciellt inte någon jag bryr mig om. Men ibland trampar jag i klaveret.
We are only humans as they say...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback