Helgen...

Har slarvat som sjutton igen!
Har hänt en del inget speciellt kul men en del saker.

I fredags var jag hemma hos mig med syrran och stajlade hennes hår.
Hon var sugen på förändring och var bättre att börja än håret. Det kan ju göra så mycket, speciellt nu till hösten kan det vara kul med lite färg.
Vart blekning först sen i med röd toning. Hon vart så snygg och såå nöjd. Tycker faktiskt själv att jag är lite duktig!

Lördagen spenderades i Spånga hos Carro med henne och Benji( Jonas var på fest). Det var super mysigt!
Vi köpte med oss pizza, lasange, chips, godis och läsk plus att Carro hade bakat kladdkaka!!
Men...
Så hände något så jävla trist och orättvist.
Mitt i allt mys ringde det på dörren. Det var Carros granne som undrade om alla hennes katter var hemma.
-Nää, sa jag som öppnat.
-Då är det nog bäst att ni följer med mig sa han bara och gick mot stora vägen.
Så vi sprang upp mot vägen Carro med Benji på armen och jag med med Tiger under armen.
Och där låg han Leo..
Han tog sitt sista andetag i samma sekund vi kom. Han hade blivit på körd av röd volvo som inte ens hade vett nog att stanna enligt alla vittnen som fanns på plats. Hur kan man vara så?
Dom kan inte ha missat att dom körde på honom, han är stor. Hur kan människor vara så äckliga, vidriga och jävliga!?!

 Vila i frid Leo.


Det var så konstigt man kunde inte ens se att han blivit skadad. Först när grannen burit hem honom och jag och Carro svept in honom i handduk såg man lite blod i mungipan.
Han ska få vila på Carros uteplats där hans mamma och pappa brukar ligga och dega så att han får vara nära sin familj.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback