Lite bättre idag..

Var så jävla anti igår så att det inte blev nåt inlägg.
Dagen började bra. Var på gymet körde bara kondtion då jag lyft rätt mycket på sistone och mina muskler behöver vila lite.
Blev 25 minuter på cyckel och 25 minuter promenad i uppförsbacke och som grädde på moset 300 situps.
Var helt slut men så pepp. Det är liksom en skön trötthet.
Gick hem fixade lite och tog sen en promenad till jobbet.
Var så pigg och glad...
Men sen är det ju så att just nu är det rätt bra med press på jobbet och hur bra jobb man än må tycka att man gör så känns det aldrig bra nog på nåt vis.
Som tur är hadde jag Sanna där som alltid får en bra humör!
Tack!

Idag var jag uppe med tuppen och var på Karolinska i solna redan tio i nio på uppföljning.
Allt såg bra ut så det var ju ett plus i kanten.
Var på jobbet vid tio och lämnade gårdagen bakom mig och kände mig nöjd med mitt arbete när jag gick därifrån.
Kände att jag gör min del iallafall sen är det upp till alla andra att göra sitt.
PÅ vägen hem kom leverans beskedet på mina nya stövlar så plockade upp dom också.
Sååå snygga!!!





Tycker iallafall jag och jag är sååå nöjd. Som Jossan skulle säga: riktiga Oumi skor.
Passar mig perfekt!
Så med andra ord...

Lite bättre idag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback