morgon.

Vaknade av att Jonathan ringde. Hans lilltjej fyller nämligen nio år idag och han undrade om jag kunde assitera vid kalaset.
Framförhållning är som ni märker ingenting han har. Tyvärr så jobbar jag så no can do.

Åter badar min lya i solljus och det blir så varmt här inne.
Idag är det ter gymet som gäller dock bara ett konditions pass idag. Ett måste då jag i onsdags mötte upp Jonathan på kvarters puben och drack båda öl och åt nachos (skärpning på den!!)
Annars är det ju fredag i dag, det är nåt med fredagar. Fast jag ska inte göra ett skit, jobbar till tio på kvällen sen ska jag hem och mysa.
Lördag är det gymet igen.
Låter kanske trist med all träning men nu jävlar!!! (igen)


 Stötte på en Canecorso valp i parken. I'm in löööve!!!





Tänk att monstret än gång var så här liten och skruttig!
Tiger tyckte INTE att hon var nå söt alls! Ha, ha men hon var nyfiken på han.





Kommentarer
Postat av: Emma

haha assistera vid kalset?? haha typ stå i fiskedammen ellert vad??



kronstrand asså vilken pajas:)



kramm

2009-09-11 @ 10:34:54
Postat av: Oumi

Ha,ha!! det var väl det han tänkt sig.

2009-09-11 @ 20:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback