På 3:an

Hur jäkla trött som helst!
Vet att många av mina inlägg börjar så, men så är ju fallet.
Sitter på bussen på vägen hem från Catrin efter en myskväll.
Jupp, hon bloggar på bussen. Varför?
För att hon kan! Ha, ha först gången jag tar med min nya vän the computer på äventyr.
Känns lite kul måste jag medge.
I allafall.
Jobbade åtta i morse, köpte med mig lite lunch, gick hem käkade och somande.
Somnade ett och vaknade....
Halv fem!!!
Tog med mig Tiger och ett par bärs och begav mig mot Cattis. Vi köpte med oss Thaiwook från det bästa stället ever.
Satt hemma hos henne och bara myste.

Börjar bli åksjuk nu känner jag.
Note to self inge mer bloggande på bussar.

Nu ska jag hem och bara krypa ner i soffan, mysa lite med familjen och sen SOVA!





Ha en bra natt people!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback